Menyingkap Kidal

Foto saya
Bandar Tebrau, Johor Darul Tak`zim, Malaysia
Aku yang suatu ketika dulu terlalu gilakan kamera. Dan kini aku begitu konstruk untuk mempelajari 'mood' dan 'skill' untuk mendapatkan gambar yang menarik. Aku masih lagi belajar cara-cara mengendalikan kamera bersama orang yang tersayang. Dia juga tidak kurang hebat. Canon kesayanganku, chentaku juga aku sayang. 1000D akan menjadi kesayanganku sampai bila-bila. =)
Blog Widget by LinkWithin

Selasa, 18 Ogos 2009

AKU dan DIA mengenakan AEIOSE



Plaza Pudu, Puduraya


Aquaria, KLCC





Korang ingat senang ke nak dapat baju nih. Punya lah susah, tuhan dengan Si Ceti AEIOSE je yang tahu macamane keadaan yang sebenarnya ketika itu.

Baju tak sampai-sampai, janji dua hari baju nak sampai. Sekali tu aku turun kat admin, aku tanya aku punya purssel ada sampai tak. Dieorang cakap kalau sampai musti dah ada. Aku kehairanan. Aku pon bagitau akak-akak yang ada kat admin, si Shakinah dah pos dah. Lagi la pening. Aku bukan takut tak dapat baju. Tapi aku takut tak sempat pakai bila aku berdua dengan chenta nanti.

Dalam hati aku menidakkan orang kata. Mereka kata mungkin aku letak salah alamat. Aku kata TIDAK! Mereka kata poskod aku salah. Aku kata TIDAK! Kerna kalau guna 2 poskod kat opis aku nih posmen akan hantar jugak, tak kiralah poskod Ampang KL dan Ampang Selangor. Semuanya aku jawab TIDAK! Tanpa berlengah, aku tanyakan kepada Si Ceti Shakinah.

Dengan nada selamba, perempuan yang sememangnya selamba berkata "Ala, sorry la. Posmen tu kata tulisan shax dieorang tak paham. Tu yang tak dapat nak hantar lagi". Perhhh, aku ingatkan minah bertudung ni tulisannya bukan main lawa, sekali abang posmen pon tak paham. Mujurlah aku dapat memakainya pada tarikh yang aku inginkan.

Nota kaki :
Kepada Cik Shakinah, silalah perbaiki tulisan anda. Kerana anda ingin mengambil STPM, kalau tak takut penanda kertas STPM anda tidak paham akan tulisan anda.

3 mulut jahat? :

  1. Photo Kidal berkata...

    Huhu... Aku suka baju itu..

  2. shakinah berkata...

    heh.
    kau kata aku selamba je?
    sumpah aku mengglabah do kau tak dapat baju.
    sebab tak pernah jadi.
    mybe sebab address kau panjang sgt kot so tulisan tak difahami.
    :P
    thx btw!

  3. PhotoKidal berkata...

    bukan selamba ke?
    hikhikhik...
    weh, ckp kt daus bila bley tempah busnes kad...