Menyingkap Kidal

Foto saya
Bandar Tebrau, Johor Darul Tak`zim, Malaysia
Aku yang suatu ketika dulu terlalu gilakan kamera. Dan kini aku begitu konstruk untuk mempelajari 'mood' dan 'skill' untuk mendapatkan gambar yang menarik. Aku masih lagi belajar cara-cara mengendalikan kamera bersama orang yang tersayang. Dia juga tidak kurang hebat. Canon kesayanganku, chentaku juga aku sayang. 1000D akan menjadi kesayanganku sampai bila-bila. =)
Blog Widget by LinkWithin

Selasa, 5 Januari 2010

Aku kini kembali... 2010, matlamat sudah ada...

Salam kepada semua sahabat...

1. Korang mesti tertanya-tanya ke mana aku menghilang... Jadi, jangan tanya!!
2. Korang mesti pelik kenapa aku aktif semula ber'bloger' nih... Jadi, jangan pelik!!
3. Korang mesti terfikir ape kena la ngan aku yang tetibe je leh nak bukak blog nih semula... Jadi, jangan fikir!!

Sebab aku sudah kembali..


2010, aku punyai banyak matlamat.
Terlalu banyak...

1. Aku nak bertunang.
2. Nak kumpul duet nak kahwen.
3. Nak pakai kereta, untuk aku senang bergerak.
4. Aku nak bergi berjalan bersama org yang aku sayang. Travel.
5. Aku nak memajukan diri ku dari tahap sekarang ke tahap yang lebih tinggi.
6. Aku akan cuba buat semua diatas jika umur aku masih panjang.


Apa yang penting, aku bahagia.

Seperti gambar dibawah.
Credit untuk Dzuljalal Ikram
























0 mulut jahat? :